frågor & svar

ja, nu har jag sammanställt svaren, det var ju både seriösa och oseriösa frågor. haha härliga jävlar :)). men jag skulle ju som sagt svara på alla, så... here you go!


har du kommit på var du ska göra av den?
startar upp med första "oseriösa" frågan men som skämtas mycket om i skolan. och nej my classmates, men till skolstart har jag nog klurat ut detta...

hur går det med kärleken ? någon du gillar ?

Hur det går med kärleken är frågan det ja. det vet jag inte ens själv. men ja, det finns någon där ute jag gillar starkt. som även var/är den första rikitga kär-känslan.

bh storleken? så man kan köp ett par till dig i julklapp ?
vad snällt... ;) 70B.

hur vill du att ditt liv ska se ut om tio år?
om tio år, när jag är 27.. då vill jag ju såklart ha ett jobb, gärna ett jag stormtrivs med, det är ju en stor dröm liksom. väldigt gärna barn, pojkvän och ett trivselvänligt hem ;).

skulle du berätta för din mamma om du fick klamydia?
hahaha, skulle bero på situation osv, en situationsfråga alltså. haha ingen jäkla aning.

vad är det första du tittar på hos en kille?
helheten, han får gärna ha snygga kläder. men personligheten står nog högst på listan, så var er själva bara pojkar.

vilken dialekt går du igång på?
ha-ha, någon som har koll på att jag älskar alla olika sorters dialekter.. men skånska och norrländska är bedårande!

polly eller marabou? (välj EN!)
polly, fråga louise som satte mig in i beroendet...

vanlig mjölk eller laktosfri (väl EN!)
eftersom att jag är laktosintollerant väljer jag laktos, från början avskydde jag den laktosfria mjölken som smakade skum och välling. men det blev en vanesak och fan så gott det är!

vilken färg på bilen vill du ha när du väl ska köpa en i framtiden?????
helst en svampobob bil.. nej men svart kanske? I think.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0