puss & kram

När går gränsen vid otrohet? Svårt att säga. Skulle nästan kunna säga vid tanken, men samtidigt som jag tycker att det är om man gör något fysiskt med någon annan.
Är du romantisk? hyfsat, tycker jag!
Hur skulle du beskriva den perfekta pojkvännen? Någon som bryr sig, har humor, är omtänksam och självständig. även ganska mogen.
Hur skulle du beskriva dig själv som flickvän? Jag gillar närhet, kramar och pussar. och är även ärlig och pålitlig.
Vad är viktigt i ett förhållande? Att man kan lita på varandra.
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? Har hänt ett par gånger
Har du lekt med någons känslor? Tyvärr, men det har aldrig legat någon baktanke med att såra.
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Jag är nog förhållandetypen, tror jag. jag gillar att veta att jag har någon bara jag ska pussa på.
Är du en bra pojk/flickvän? haha, avgör själv
Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)? det var ett tag sen, men den jag halvsov med.... är hemligt. hih
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? Typ 23 (?)
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn? aldrig, enbart mina barns namn :).
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? Dumpat
Hatar du ditt ex? Nää
Har du velat bli tillsammans med ditt ex igen? Nej.
När du vill ha någon, vad gör du? visar att jag är intresserad, talar om det
Bästa raggningsrepliken? finns det några bra? avskyr repliker, personlighet vinner du på
Hur skulle den perfekta dejten se ut? hmm, inget speciellt, är man med den man tycker om blir allt som det ska.
Vem är den viktigaste personen av motsatt kön i ditt liv? oj, ingen aning
Om mannen i ditt liv skulle vara otrogen, vad skulle du göra då? gråta, gråta & gråta.
Vill du gifta dig? Varför/Varför inte? Spelar inte så stor roll, men skulle vara fint
Blir du lätt kär? nix, det bara faller på plats någon gång
Vad faller du för? personligheten och charmen
Vad är det mest avtändande du vet? FÖR självsäkra killar
Hur viktigt är det att man har något gemensamt? Hmm.. någonting kan ju vara kul att ha gemensamt, exempelvis samma värderingar
Har du fått ditt hjärta krossat? tyvärr
Hur raggar du? kan ju inte påstå att jag är raggartypen som flörtar, haha!
Har du en ”utseendetyp” hos killar? alltså.. alla säger väl nån gång "jävlar vilken het kille!" när en sådan smiter förbi, men utseendet spelar inte såååå stor roll i en romans.
Vem var din första kärlek? Första riktiga kär-känslan, Christoffer
Vad tycker du om att ligga på första dejten? haha ingen speciell åsikt, upp till en själv
Vad tycker du om one night stands? upp till en själv där också
Är kärlek allt i livet? utan kärlek finns inte lycka, så ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0