sometimes I wanna hug you

helt underbar dag idag, bokstavligen. var nog skönaste praktikdagen på hela praktikperioden vi har hunnit med. alla var så snälla och goa :). pratade lite skit med min kollega också, buus. när jag var påväg hem sprang jag på ett flertal människor på tierp och en av dom var bittan, vi hade kramkalas och pratade om allt mellan himmel och jord, glada underbara människa. när jag kom hem hade mor gjort mat i 1,5 timme, det smakade lika gott precis som tiden tog att laga maten. och sist men inte minst fick jag ett sms från en efterlängtad person som har varit lite hackigt på sistone. GLAD TJEJ!!

blir inte mindre glad för att beesta ska komma ikväll heller, fet puss på denna dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0