I can't found it anymore

Namn: Caroline Forsberg

Smeknamn: barret, carro, rådjuret

Höger- eller vänsterhänt: högerhänt.

Är det något du absolut inte äter? Blodpudding & ärtsoppa,

Internetsidor inne på just nu: facebook, blogg.se

Musik just nu: helt tyst, överallt

Vad åt du senast: godiiiis

Vad sa du senast: hallååå

Favoritkläder: mjukiskläder sååklart

Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja: eöh, 80-talet (?)

Är du bra på matte: om jag talar för kapitlet vi ligger på nu, helt värdelös

Fisk eller badkruka: oftast firren i vattnet

Favoritfärg: kan det vara blå?

Hur många kuddar sover du med: oftast två, men snor en från andra sidan sängen emellanåt.

Favoritväder: strååålande sool

Spelar du nåt instrument: jag har försökt mig på gitarr ett par gånger men har absolut ingen talang till det.

Vem/vilka är viktigast för dig: familj och finfina vänner.

Det bästa du vet: är att ligga i soffan/sängen och mysa med någon fin person och äta godis. hih

Framtidsdrömmar: att leva lyckligt tillsammans i en hel familj.

Är du kittlig: jaaaaaaaaa

Snarkar du: inte vad jag vet.

Rädd för insekter: ja inte är dom mysiga.

Skilda föräldrar: jamen

Största svaghet: Jag har så många, blir svårt att välja bara en.

Musikstil: konstig

Bästa bok: av dom två böcker jag läst i hela mitt liv, sophie kinsella

Duschar eller bad: helst sitta i badkaret och duscha, men det är borta nu :(..

Pizza eller hamburgare: hamburgareee

Har du nån flickvän/pojkvän: nää

Synliga ärr: ett på handen, tån och knät

Stökigt eller välstädat: helst välstädat, men det händer bara när mamma tar tag i det.

Hur många kusiner har du: cirkus 10 st

Hur är din drömtjej/kille: dröm... snygg, charmig, lång, omtänksam, snäll, rolig..

Hur många syskon har du: 0. ensambarnet

Är du mörkrädd: mer än någon annan

Saltar du på maten: nja, det brukar min mor göra när hon tillagar det.

Favoritkaka: chokladrutor

Gillar du att sjunga: hur mycket som helst när jag är hemma själv

Ålder: enligt thailand 13-14, enligt turkiet 16, men faktiskt 17 år.

Hårfärg: konstig, hullerombuller

Åkt ambulans? nix, och är inte så värst sugen på det heller.

Gjort något olagligt? säkert en massa dumheter :).

Sagt jag älskar dig och menat det? Ja.

Tar du droger? ja absolut, det bästa som finns

Vilka kläder sover du i? endast trosor

Är du ensam nu? yyyyääs

Senaste personen som
Sov i din säng? amanda I guess

Såg dig gråta? ingen aning, mamma kanske

Fick dig att gråta? argheten som föll i mig

Du gick på bio med? nisse jonte & amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0