feeling hot hot hot

Någon som
någon som förstår dig: Beror helt på vad det handlar om, men kompisar brukar förstå mig oftast.
något som du längtar efter: Sommar!
någon som du hatar: Hatar & hatar, finns väl nån jag ogillar kanske.

Vem
vem pussade dig senast: Johan
vem ringde dig senast: Jonathan
vem ringde du senast: Mamma
vem var du hemma hos senast: Amanda tror jag


Har
har du några kärleksproblem: Nääe, inte just nu anser jag.
har du ätit något idag: Ja, frukost, middag och glass!
har du pratat med någon idag: Ja, några stycken
har du gråtit idag: Nej, men igår hos tandläkaren haha. dock inte medvetet, det rann några tårar nerför kinden när röntgensaken skavde.
har du skrattat idag: Haha varje dag!


Jag
saknar någon just nu: mja..
svär ofta: kan väl hända
sjunger i duschen: Ibland så
är en morgonperson: Verkligen inte, mår illa av tidiga mornar..
skulle kunna ha pyjamas på mig i skolan: nja, inte om jag var ensam om det
är kär i kärleken: njäee
skrattar åt mina egna skämt: Haha dålig som jag är så brukar jag göra det
vill ha barn: ja, i framtiden!
skulle göra plastikoperation om det var ofarligt och gratis: näe, skräck för sprutor å grejs..

Har du
glasögon/linser: nä
piercingar: om öronen räknas så ja, tre hål
syskon: no
jobb: tyvärr inte
för många vänner: haha, vilken fråga.. nej självklart inte
rymt hemifrån: nej :D
färgat håret: ja ett flertal gånger
bra självförtroende: kan jag inte påstå, men funkar väl
sagt "jag älskar dig" till någon: joomen
varit kär: det med
gjort något olagligt: jo ett flertal saker antar jag
somnat i skolan: haha ja
brutit ett ben: nix!
tappat bort mig i min hemstad: tror jag inte
sett en fallande stjärna och önskat mig något: japp!
gjort något som jag lovat mig själv att inte göra: flera gånger.
smugit ut utan lov: haha jaa-a
ljugit om var jag är för mina föräldrar: det meed!
en hemlighet som ingen vet: nä, de tror jag inte
varit på en blind date: nene
sovit en hel dag: inte en hel dag, men nästan
somnat gråtande: jo


Brukar du
titta dej själv i spegeln: haha aa
drömma mardrömmar: ibland så, har blivit mycket nu senaste veckan.. blä
klä dig i svart: men aaa
hata folk: ibland då
lita på folk: Ja, men har lärt mig att inte lita för fort på en person.

Sista personen som
fick dig att gråta: ..
skrek på dig: Mamma
du fick sms från: Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0