listaa

TRE FAVORITFÄRGER:
Färg 1: blå
Färg 2: vit
Färg 3: röd

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: ja, flera styckna
Fått ditt hjärta krossat: nix
Träffat någon som förändrat ditt liv: ja
Fått reda på att någon har pratat om dig: haha jo de är ju tierp vi snackar om..
Kysst en kompis: joodå

BLANDAT:
Vill du ändra ditt namn: absolut inte
Vad gjorde du under din förra födelsedag: gick i skolan, åt tårta och annat gott
Vilken tid vaknade du idag: tyyyp 11.30
Vad gjorde du igår runt midnatt: satt vid datorn
Någonting som du längtar till: alla planer som ska utföras i sommar!
Senaste gången du träffade din pappa: i förrgår
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: jaduu, en pojkvän skulle ju ändra livet en hel del
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: haha jo de har jag väl
Vad gör dig irriterad just nu: tjafs
Långt eller kort: beror på i vilket sammanhang
Vad gillar du gällande dig själv: att jag oftast alltid är glad

DIN FÖRSTA:
Operation: ingen
Piercing: bara öronen
Tatuering: ingen
Bästa vän: hmm, sandra kan det ha varit
Sport: fotboll
Husdjur: dammråttorna kommer nog alltid vara mina trogna husdjur
Vaccination: inte en aning
Förälskelse: hmm, svårt det där, har bara varit kär en gång
Alkohol du drack: det minns jag inte

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: ögon
Kramar eller pussar: kramar, tycker om att känna trygghet
Kortare eller längre: längre
Romantisk eller spontan: romantisk
Tatueringar eller piercingar: en liten tatuering skulle sitta fint

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0