bababa

Jag har insett att jag tänker alldeles för mycket
Jag lyssnar på musik när jag är glad, annars inte
Jag pratar om konstiga saker väldigt ofta
Jag tycker om att kraaaaamas
Jag avskyr när vänner inte inser vad dem gör mot sina vänner
Kärlek är det finaste som finns
När jag borstar tänderna står jag framför spegeln och glor
När jag lagar mat brukar jag använda osthyvel
När jag var "liten" ville jag bli stor så jag nådde upp till allting
Jag är rädd för mörker & döden.
Den värsta känslan är när man blivit sviken, lurad.
Den bästa känslan är när man klarat av en svår grej!

Jag är bäst på att stöka till
Jag är sämst på att spara pengar
Om jag va ett djur skulle jag vara det djuret som lever längst
Om jag va en insekt skulle jag vara skitful

Jag kommer alltid att heta caroline och se ut som jag gör
Det finaste som finns är jag!!!!
I sommar ska jag göra en förjävla massa
Sist jag grät var flera veckor sen
Jag kan inte låta bli att skratta/le när åt min sjuka humor
Jag kan inte vara utan min säng
När jag försöker tänka kommer det annat ivägen
När jag bakar äter jag upp halva smeten och sen mår jag illa
När jag vaknar på morgonen vill jag sova mer
Innan jag ska sova så gör jag nåt kult på mobilen
Just nu tänker jag på en betydelsefull kille

Jag vill verkligen att det ska bli soooommar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0