Vi är dom som förlorar men jublar ändå

hahllååå. jag är konstigt nog inte ett dugg trött just nu! 2 timmars sömn denna "natt" som blev på morgonen istället. iaf, emmie kom igår kväll. marina & jag gick och mötte kentisen. vi gick runnttt runtt runt och prata massa strunt.

emmies buss kom icke, så hon blev kvar här too. klockan fem, en sovande emmie. inge sova här inte, de vart ut och gå morgonpromenad klockan 8, 9 istället! haha, helt sjukt galna! :)

idag var en stekardag, mycket sol, äntligen vill jag säga. i och för sig har det varit mycket sol, men med jämna mellanrum. aldrig en heldag med sol, men idag! oerhört skönt :) somnade dessutom där en stund också!

 

puss på bra personer!



Kommentarer
Postat av: Marina

PUSS!

2008-07-03 @ 23:03:47
Postat av: c

pusssssssssss :)

2008-07-03 @ 23:31:00
Postat av: julia

hej. jag är endast avancerad statist i andra avenyn :)

2008-07-06 @ 15:26:51
URL: http://jsomijulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0