ana dig alltid det värsta

bloggdags!

huvudet värker, armarna värker, smalbenet värker dock något mer.
träning idag, och eftersom klagandet redan börjat kan jag ju fortsätta med att säga att den gick skit idag. allting. allt allt allt. men får hoppas på bättre nästa gång helt enkelt!

jag verkligen råpluggade igår, tyvärr anar jag att det inte räcker så jag ska fortsätta med råplugget nu. fy. min helg har väl i stort sätt gått ut på att plugga, det är väl inte snällt (?)

ska ta en paus ett tag och kika på andra avenyn, någon mer än jag som tycker att det börjar bli lite långtråkigt?

Kommentarer
Postat av: amanda

andra avenyn börjar bli bra igen :P

2008-10-20 @ 15:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0