det är lätt att vara efterklok

dagens göra; plugga plugga plugga. nu har jag i stort sätt pluggat sedan klockan 12, jag fick enorm lust att göra något jag behövde bli bättre på, kom på att 'ja just ja.. prov på måndag'. att jag kom på att det var prov och jag behövde plugga gjorde att jag drog mig i sängen en halvtimme till, sen for jag upp och gjordes det som skulle göras. är dock inte färdig ännu, har typ hälften kvar. döda mig (?)

jag ska göra klart det, SEN ska jag göra något jag orkar, om jag orkar något alls vill säga. vilken trött lördag. helgen var allt jag begärde om, nu är den här och det blev ju inte mycket mer än att plugga. när får man sova? är den enda frågan.

pappa, det fixar sig. längden, och tiden är sammansatt med mående. <3

Kommentarer
Postat av: emma

svar, ojoj, det vet jag faktikskt inte. jag har ändrat så mycket i stilmallen, men jag tror att det är antingen food eller orange city ;)

2008-10-19 @ 09:32:02
URL: http://ppuss.webblogg.se/
Postat av: marina

det kommer bli bra ska du se!<3

2008-10-19 @ 10:37:50
URL: http://marinablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0