idag imorgon föralltid

Idag: vart med bästa.
Igår:  fredag, detsamma som idag.
Imorgon: träning!
Iövermorgon: skola, och plugga antar jag.
Dagens musik: bara skit som mattias skickat ;p
Dagens klädsel: mjukisbyxor, adidaströja, linne, underkläder, sockor
En film: finns en massa.
Vad vill du göra just nu?: åka upp, och upp :D
Senaste låt du hörde? rise to the occasion
Senaste inköp: tuggummi
Hur mår du nu? : helt ok, varken bra eller dåligt. fast på dåligt humör
Senaste program du såg på tv? hm, idol tror jag de var.
Vad var det senaste du sa och till vem? nej jag vill inte ha! - pappa
Senaste sms: carl bergström
Är du snygg? avgör själv.
Är du fet? nej va.
Är du smal? nej va.
Är du kär? inte riktigt kär, men jodå.
Är du en sportfåne? emellanåt
Är du rolig? kan väl hända ;P
Är du feg? nja, beror på
Är du törtig?  nesch
Är du 15 år? jo jag är ju de
Är du röksugen? långt ifrån
Är du rik? naj.. :P
Är du fattig? inte det heller
Är du trött? aaaaa!
Är du smart? kan jag inte påstå ;p
Är du shoppingsugen? mjodå, halvt
Är du hungrig? nixxx
Är du töntig? kan hända det också
Är du ressugen? nja, kom nyss hem. men visst :)
Är du skolsugen? NEJ?:O
Är du sur? nje ;p
Är du irriterad? lite
Är du besatt av någon? yes, ett par st.
Är du festivalsugen? naaa, bjuder du så visst.
Är du alkoholsugen? inte för tillfället
Är du pussugen? visst :)
Är du ledsen? nejnej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0