stressad

tjatja!
nice/soft/skön/stressig dag, kan beskrivas med en hel del ord. amanda & jag sov till halv elva imorse, nånä vi sov inte till dess, men vi for iväg till skolan den tiden. skönt? ja-ja! senare var det show i aulan, ingen kommentar, endel var duktiga, endel ja.. och sist träning i kyrkan inför imorgon, gick hyffsat. och nu har jag nästan ingen tid kvar, för nu ska jag bege mig till marina, som ska locka mitt hår & se om jag kan ha så imorgon, men det ska väl gå! därefter åker vi in till uppsala på möte, ska ju nämligen jobba hela helgen, så information. och väl hemma, så ska håret färgas! stressad nurå? liite.

planering!
imorgon - torsdag - skolavslutning, bal, fest (?)
fredag - upp klockan sex, ta sjutåget, börja jobba åtta.
lördag - lika som fredag
söndag - lika som f & l.
måndag - läger
tisdag - läger
onsdag - läger
torsdag - läger
fredag - midsommar, vad hääääänder (????)



här är då min, marina, liza, och kristins arbetsplats för helgen.
dock inte färdigbyggt på bilden en, en sandgrop in med i bilden så är det klart!
det blir la nice.
puss

Kommentarer
Postat av: Lisa

men så härligt.D

2009-06-10 @ 14:24:23
URL: http://lisani.blogg.se/
Postat av: Mandy

ooo fan va skoj!! :D:D

2009-06-10 @ 14:33:28
URL: http://amandarieem.blogg.se/new
Postat av: Ronja

men vi måste ha fest, jag vill iaf :)<3

2009-06-10 @ 15:02:12
URL: http://rooonjis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0