uppsala, planeringar.

va beredda på ett bra långt inlägg här nu!
dagen började precis så som jag vill att alla mina mornar ska börja, jag gick och simmade 1 timme, klappklapp på axeln där, bra där caroline. sedan fortsatte jag mot amanda, som jag träffar väldigt sällan nu, men som måste ryckas upp lite. vi hade trevligt som vanligt, åkte och köpte pizza (där förr mitt sim för idag då..), satt på studsmattan & skrattade åt allt som vanligt ;d
occcccch därefter tog vi språng mot tåget och åkte till uppsala och köpte oss en GODISPÅSE, och satt oss vid vattnet, sommarsommarsommar! (där gick jag nog back i min simning) nååja, ibland måste man ju fåååå. och nu är biljetterna till sundsvall beställda! :D iiih, kommer bli brabrabra!

DAGENS VILL HA: liiite mer pengar, så jag kan slösa som jag alltid gör, men att det aldrig tar slut (a)
DAGENS KLÄDSEL: har faktiskt bytt tröjor tre gånger idag, och byxor två gånger. men just nu är det randig tröja från mq och ett par sunkiga byxor som är perfekt till kvällen.
DAGENS SMINK: iiinget alls, kunde vart mascara om jag inte hade haft en vagel på ögonlocket ;<
DAGENS FRISYR: uppsatt i bulle
DAGENS MENING: "men jag har ju inte ätit godis på hela veckan ;<"
DAGENS LÅT: "jag ska ta min boll å gå till fotbolls plan" "Ash - burn baby burn"
DAGENS PLANER: ja dom är väl ganska få just nu, men nörda lite spel ska jag väl allt hinna med innan jag tar min skönhetssömn.
DAGENS SAKNAD: jag saknar mycket, speciellt personer jag inte träffat på länge.
DAGENS BÄSTA : att jag fick träffa bästamanda, och att sarah och jag åker på en söt picknick imorgon, haha! ;*
DAGENS ROLIGASTE : jag skrattar jämt med amanda, så hela dagen har nog varit rolig i sig, men jag skrattade nog som mest när båda två satt och höll sig för ögat på tåget för att vi hade nåt skit i ögat, det var roligare än det låter, för vi får det alltid roligt åt allt.
DAGENS DUMMASTE: dummaste.. hm, inget har väl varit dumt tror jag, nååånä!
DAGENS MISSLYCKANDE: att jag bröt mitt löfte om godis. (är ju inte så bra på den saken så att säga)
DAGENS KÖP: en stycke godispåse, ramlösa och tågbiljetter till sundsvall.
DAGENS GODIS: lösgodis på hemköp!
DAGENS HUMÖR: humöret har varit på topp hela dagen, men har väl blivit lite småsur emellanåt.




dåså, hoppas ni orkade ta igenom denna låååånga text, var ju bara tvungen att skriva av mig lite.
morgondagen blir bra.
puss!
simma lugnt christoffer :)


Kommentarer
Postat av: Gisela Axelsson

hihi jag har pressat! och tack! :D jag snor den där ^^ puss på dig

2009-06-26 @ 00:15:09
URL: http://giselaaxelssson.blogg.se/
Postat av: amanda

iiiih, du är bäst :DDD

2009-06-26 @ 13:38:57
URL: http://amandaamariaa.blogg.se/
Postat av: My

ja, och är fortf krasslig! :(



gööött att höra, gör du annars? skönt o ha sommarlov? :D

2009-06-26 @ 19:41:06
URL: http://absolutmysan.blogg.se/
Postat av: amanda

nehejdu :D <3

2009-06-26 @ 22:17:13
URL: http://amandaamariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0