If I'm happy in your hands.

som överskriften. man är tryggare i andras händer. och gladare som sagt. jag åkte på en smäll i backen idag, aj ja. ett argument till att hata rugby. yes. sporten är inte ens kul? är jag den enda som tycker så?

jaja. jag har alltid så mycket som jag vill berätta men blir väldigt ofta lite skrivet. skulle egentligen kunna skriva flera sidor men jag har litet ordförråd känns det som, så det blir svårt att uttrycka sig.
iallafall..
var till åland, det var mycket trevligt. hade dock inte så mycket pengar men klarade mig. var rätt trött när man vaknade, hade sovit drygt 5 timmar och upp och fixa, sätta sig på bussen och åka iväg. när jag kom hem var jag relativt trött men gick och la mig sent. så söndag kväll var man inte direkt piggast. så pangbom i säng runt 10. skönt. men var rätt så trött när man skulle gå upp ändå, så får försöka somna tidigt ikväll. sista dagen kvar nu i skolan, sen ledig veckan ut!

herr nätet på beachplanen är även uppsatt, väntar bara på att damnätet kommer upp!
men ska nog ta mig dit och lira någon dag iaf! någon som har lust, hör av er!
image31

nu ska jag gå och plugga lite inför provet imorgon.
puss!


Kommentarer
Postat av: Sarah

jag skulle följt med om jag kunde spela ;)

2008-04-28 @ 19:32:11
URL: http://sariiish.blogg.se
Postat av: Marina

äntligen, beah! men vi lär dig sarah ;)

2008-04-28 @ 23:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0