lördag

pigg och glad vaknade jag, okej nej så var det verkligen inte. Var hur trött som helst faktist, somnade runt tre, halv fyra igår, upp halv åtta. Amanda och jag skulle nämligen ta tåget till gävle 08.55, därifrån blev vi skjutsad av Amandas pappa in till valbo. Rusade runt i alla affärer utan att hitta ett endaste dugg. Så vi tog stadsbussen tillbaka till Gävle, där hittade jag faktist en klänning och en tröja! Sen satt vi oss och sola ett tag på stan innan min buss kom, trött som bara den rusade jag in i rummet och somnade två timmar. Fortfarande lika trött, men ska nog hitta på något i allafall, får se!

nu är det lika långt till stjärnorna som stjärnorna till dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0