thought I was the right.

Fredag och skola. Lektionerna var som vanligt, jobbade inte särskilt aktivt på någon av lektionerna. Och sista timmen var nog den minst aktiva lektionen. Amanda och jag satt och skrattade precis hela tiden, varför vet vi! Jag hade inte hoppats på att du var så mycket, men lite kände jag redan till :) Efter skolan följde Amanda med mig hem en stund, gick till affärn och sen hoppade hon på tåget hem.  Satte mig framför tv;n där det inte var så mycket bra, kollade lite på ishockeyn iallafall.

Idag när jag vaknade såg jag att klockan var åtta, blev helt chockad och trodde det var Fredag morgon. Skulle precis rusa upp i samma sekund som jag kom på att det var Lördag, så jag somnade om och vaknade någon gång vid elva. Snart kommer Amanda, då ska vi gå och äta god mat så, tjingeling!

jag var de sena sakunderna.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, det kommer jag inte glömma i första taget. ;D shit! ;P

2008-04-12 @ 16:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0