this is what I wanna be

hej ryggont säger jag. trevligt vettu, vaknade med att benen i kroppen skavde mot varandra. låter konstigt, men ah. jag pallrade mig till skolan, första -prov- hehe, omedvetet kan man säga. eller ja. jaja. jag gjorde så gott jag kunde, får se hur långt det räcker. skolan rullade på med glada miner, riktigt kul att vara i skolan faktiskt, konstigt nog? marina å jag, skolan, vad mer säger man :D

kom hem, och hade ännu ondare. mycket gnäll, jaja. jag la mig pangbom i sängen när jag kom hem, låg där till runt fem, sen äta. sen vila igen. hehe, kul dag. det kvittar i hur ont jag har, men träna får jag inte. det mesta som skaver är att träningen går bort.

pratade med mamma ganska mycket ikväll också, hehe, lite konstigt att vi just kom så bra överens. hon fattar nu vad jag vill, och förstår. älskvärd. hehe puss.

nu ska jag lägga mig i sängen igen, eller ja, delvis så ligger jag redan. men utan dator då.
ha det bra ni andra, puss.

I wanted to be like you
I wanted everything
So I tried to be like you and I got swept away

Kommentarer
Postat av: Marina

älskart ;D

2008-05-07 @ 22:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0