i love you more than anyone

just nu sitter jag och lyssnar på Gavin DeGraw, har han inte en otroligt bra röst så vet jag inte vad. "I don't want to be", "In Love With A Girl" är väl favoriterna. aja, dom som känner mig vet att jag är efter men satt faktiskt och tittade tillbaka lite och låtarna är som sagt otroliga. och som alla vet är johnny cash en klassiker, woho. gammalmodig sådära, han har grym röst, jodå. ghostrider in the sky, mhm! men över till Gavin, "We belong together", var nog en låt jag aldrig hört förr men den var riktigt skön, hamnar i toppen!

slutsnackat om musik, har jag inte riktigt så mycket att berätta för dagen. mer än att vi gick i skolan och det sög verkligen, värdelösa skit. jag är less. men aja, ska inte klaga alltför mycket, vet hur jobbigt det blir att läsa.

jag är nu väldigt sugen på att åka till uppsala och träffa några bekanta, vet att det är jätteintressant att läsa också. men liza från lägret, och en gammal vän från dagis, jag ska nog ta mig tiden att göra det faktiskt! det är ju helt tvärtom med att slösa på tiden så ja.. :)

nej, nu har jag lyssnat på många låtar av gavin, och jag kan konstatera att han ligger på toppartisterna nu! oho..

och jo.. jag saknar dig, kanske reagerar jag för mycket. men surt att tappa detta nu, du läser inte men ändå. jag älskar dig!


Kommentarer
Postat av: agnes

åh, we belong together är aaaasbraaaaaaaaaa! förresten, lyssna på "I don´t wanna be" med jamie och gavin :D

2008-09-02 @ 13:45:39
URL: http://agnestheberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0