lära sig leva efter sina följder

yes, en lördag över. dock inte ett yes över att den är över, men en dag närmare träningen, eller jo samma dag förstås. äh, de där blev jobbigt. men det är söndag nu iaf! och vilket innebär träning, fokusera fokusera. måste verkligen lära mig detta nu, för förra gången gick det åt skogen kan man säga. 38 graders feber och en jäkla förkylning. lite hosta kvar men det håller sig skulle jag tro.

dagen blev ja.. perfekt. blir inget annat med bästa, dock har vi konstig otur med vädret. regnet kommer i sista sekund? men gick ju helt galant med ett hett paraply! höhö. vi letade oss in till någon resturang, vars namn jag inte har ett minne av. men k(ch)ina resturang av något slag var det, och buffé, javisst! :)

affärerna stängde alldeles för tidigt tyckte vi då, och hade ingen koll. men vi rusa in i några affärer men han inte mer än titta så skulle de slå igen. gick till station och hängde kring pressbyrån, köpte en tidning och missa tåget med en minut.

nej, klockan tickar på och jag behöver den här sömnen. jag får då aldrig ta igen min sömn på helgerna, fullt upp hela helgerna!

och jonte, lycka till imorgon nu (!!) du vet att.. mitt löfte är du sugen på va? ;)

puss & godnatt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha klart ^^ hoppas du håller de också ;) Vi vann iaf!! :D

2008-09-07 @ 17:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0