utanför mitt intresse.

åh, vad jag hatar höst verkligen! kallt och regnigt konstant. jag fryser för jämnan och humöret sjunker på stört. usch usch usch. ge oss sommar!

i och med hösten blir man väldigt deppig och väldigt trött och trött är vad jag är just nu! jag antar att jag aldrig får min sömn som jag behöver, och helgerna bara rinner iväg och skolvecka igen.. har tänkt att nej idag ska jag sova tidigt, måste måste. men icke, det kanske inte var så otippat heller?

dagen var väl helt okej, och på fredag är det första provet för terminen. svenskaprov, får väl se hur detta ska gå. har inte pluggat något alls, och kommer väl göra det i sista minuten som vanligt.. jag är riktigt less på att plugga! vilket marina och jag skulle göra idag, men det vet man ju hur det blir med.

nu ska jag gå och ta en tupplur, och somna ännu senare än vanligt till natten. ohja, så smart.

och du, jag saknar dig konstigt nog inte. kanske lite, men kom tillbaka när du har lust. vilket du aldrig kommer, men jag ska fortsätta med varsamma kliv. och det ska gå min väg. för denna gång är jag starkare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0