winterbells

ospeciell dag så får bli en dagens lista.


DAGENS VILL HA: en tågresa, haha. och en marina med mig! :))
DAGENS KLÄDSEL: mjukisar
DAGENS SMINK: foundation..
DAGENS FRISYR: uppsatt,
DAGENS MENING: "fattar inte sånna där konstiga ord"
DAGENS LÅT: knocking on heavens door - bob dylan ;o
DAGENS PLANER: göra klart musiken, plugga spanska.
DAGENS SAKNAD: sysslingar, bästa, J!
DAGENS BÄSTA : rekord! :D haha
DAGENS ROLIGASTE : inget har väl vart speciellt roligt. bara ångest över alla läxor.
DAGENS DUMMASTE: gå hem och missa allt.
DAGENS MISSLYCKANDE: rabbit, HEHE
DAGENS KÖP: inget alls.
DAGENS GODIS: glass, är väl det närmaste man kan komma godis.
DAGENS HUMÖR: medel, ganska konstigt humör. inte glad, inte ledsen/arg.

så less på att det alltid är jag. jag trodde jag försökte allting, fan. nej nu ska jag sluta, jag är medveten om vad jag hela tiden håller på med, idiotiskt. men ändå fortsätter jag. det är fast, här och för jämnan.


Kommentarer
Postat av: Olof Ivar Marklund

" Ja vet inte, men de är kul "

2008-09-15 @ 18:09:21
Postat av: c

hihi puss mattias

2008-09-15 @ 19:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0