längesen

nätterna har blivit hårda hela vecken och jag kanske inte höll mina ord när jag sa att det skulle bli en 'bra' vecka, att vi skulle kämpa. men hård kan jag lova att den var. men med många aktiviteter!

1 april igår, lyckades väl med några? blev ni lurade?

pratade därockså med joel i en och en halv timme igår, klockan han slå ett innan jag somnade tror jag. trevlig kille, som faktiskt kan prata telefon, vare sig du tycker det eller ej joel ;d

jag börjar få ont i ryggen, svanken och nacken har värkt ett tag, kanske kan bero på min snygga datahantering den senaste tiden? nöö, tror jag måste ta och krypa i säng som jag redan sitter i. känns som jag är lite less på bloggen för tillfället, inga svar på kommentarer och knappt några läsare, jag är inte engagerad, så vänt till jag kommer in i bloggen igen. den är dåligt aktiv nuja.

puss på er sötnosar, och sove gött. <3



caroline tikker om mor.


Kommentarer
Postat av: LoEm

Nu har jag skrivit ännu ett läsvärt inlägg. Tyck gärna till i inlägget med dina egna åsikter! Upprörs du lika mycket som jag om detta ämne?

Postat av: maglate

Sv: Kvällen har varit bra men är så rastlös och utråkad så det det inte är sant :[

2009-04-03 @ 23:44:19
URL: http://maglate.blogg.se/
Postat av: Anonym

vart har du köpt den tröjan ? :)

2009-04-04 @ 14:34:29
URL: http://mariiette.blogg.se/
Postat av: ika

sötnos då:D

2009-04-06 @ 13:11:33
URL: http://viveka.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0