2009-01-05

tjeeeeeeeeenare people
med ett kort upplägg av min dag så ser det ut så här;

-vakna halv fyra på morgonen, noll hopp om att somna om. bestämt ska upp och äta frukost när mor äter frukost, hon skulle nämligen till jobbet och jag trodde närmare bestämt att hon skulle upp runt sex, men det visade sig inte komma upp någon som liknade min mor, närmare sagt såg jag ingen gå upp, inte konstigt alls med tanke på att det är bara hon & jag i detta hus. så jag somnade om, konstigt nog. och sov till halv elva, där jag var tvungen att bege mig upp ur sängen, följandevis ledde det mig till ishallen, inte svårt att gissa vad jag gjorde där kanske. åkte skridskor, yesboxen. lite rörlighet tackade jag inte nej till.

därpå väntade min dator på att jag skulle klicka mig in på min serie som jag börjat kolla Crusoe tillsammans med mattias kan man säga, vi kollar ikapp kan man också säga, haha. nog om det, nu sitter jag här igen, enbart för att jag ska kolla serien, två avsnitt kvar sen tian. som kommer ut om hmm vad vare, en och en halv vecka tror jag det var sagt.



haha, sniggingbild också ;d
"kort upplägg" vare ja, kanske var jag lite skrivsugen idag (aa)
puss!

Kommentarer
Postat av: Lexie

är den där ishallen i gustavsberg? :p

2009-01-07 @ 02:13:55
URL: http://musicofc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0