pusss

nååja, jag vaknade inte direkt med leendet på läpparna. trött å jäävlig. sovit 5 timmar två nätter nu, liite sliten blir man. med knappa tio minuter hoppade jag upp ur sängen, sprang iväg till tåget som jag veeeeeerkligen inte behövde. tåget var cirka 30 minuter för sent, yttligare fem minuter, alltså 35. yttligare fem minuter. nu 40 minuter för sent. sandra frågade om vi fick hoppa på regional tåget, dubbeltåget, och visst tusan!! första klass till skolan gör ju absolut ingenting, dock kom vi cirkus tio minuter för sent. men vad gör det om hundra år?

yttligare saker jag har hunnit med under dagen;
köpt underställ
julklapp till moder (ute i tid, wow)
vit kajal penna
kladdat in äggula i håret
kollat på andra avenyn (klart???)





i uppsala är det julfint, jag kan inte annat än längta.

Kommentarer
Postat av: Jonatan

Åhhh jag längtar hem :( Snälla ta mig hem xD haha ;D



Svensk vinter <3 Svensk jul <3 Svenskt ALLT <3<3<3

2009-11-24 @ 23:30:12
URL: http://jonatankjellberg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0