moooos

jobbig dag som slutade 16.15, ute ur skolan 16.16, sprang till tåget på tre minuter som idioter. mums, nu är det loooooov! ikväll ska jag skåda tv och imorgon blir det bowling, lördag filmoo med fina tjejer.

när jag kom hem var jag hungrig som ett djur, då jag inte hunnit ätit frukost imorse och matan bjöd inte på världens godaste mat. jag är väl medveten om att jag är sämst på att göra fler portioner mos än två. MEN jag var så hungrig och skulle ju laga mat åt mamma också (fick sen reda på att hon redan hade ätit), det gick åt helvete. då slängde jag snabbt ur det, och i med nytt, denna gång två portioner, gick det elle? neeee, så bilden nedan visar en arg HUNGRIG caroline.




konstaterade just att jag kan ej göra fler portioner än två.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0