tjjjja

fel på blogg.se (?), alla inlägg, kommentarer osv är borta från inloggningen.... men finns på bloggen (?), nåja. bara vänta till de dyker upp igen.

skolan idag var hyffsat nice, vi slutade 11.35, hur bra är inte det då? marka & jag skyndade iväg till matsalen där det serverades pasta & köttfärs(s?)ås. maten hann nog bara halvvägs ner i halsen innan vi sprang iväg till bussen, (andra dagen i rad vi ruschar till bussen, värt att lägga på minnet menar jag). Bilal höll mig i skratt i stort sätt hela lektionen, haha grym kille. "du skämde ut mig din jävel! :(" hahaha skön, jag lurade nämligen på han att säga något inför klassen som var helt fel :D gissa om klassen skrattade..

men just nu är jag hemma heeeeeelt själv, kanske finns det några dammtussar som gör mig sällskap, finns det säkerligen, men imorgon åker dom som fan. jag sitter iaf här, som ni kanske redan har förstått. ska städa upp på rummet, det behövs. justja! marka och jag tränade på ett lite annorlunda ställe idag, kanske inte ens borde skriva det här? ;d hah.

nyttnyttnytt! inte världens bästa bild, men nöj er!


Kommentarer
Postat av: Sarah

sniggt!

2009-09-02 @ 21:16:32
URL: http://saraahpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0