1 APRIL!

Godeftermiddag!
Var ett tag sedan jag skrev nu, krångel på sidan och inte blivit av helt enkelt!
Dagen rann fort igenom. Likaså påsklovet, spenderade mest tiden på att vara med sarah och marina! Fredagen var nog den mest konstigaste kvällen på hela lovet, men väldigt rolig! började med att vi gick till gabbe, gick runt och hade tråk typ. men när vi gick runt hörnet vid gabbes hus som kom det en massa maskerade (ungdomar?), marina skrek och sprang för livet, sarah hängde på. och jag fattade ingenting men sprang :) haha!

var även till gammelmormor som fyllde 83 år? hm, 84.. vet inte. trevligt vare :) därpå tog jag bussen hem, när jag tröttnat! hem till marina, där det bjöds på smått & gott! Lovet har varit helt okej, gick något fort men det är väl inte alltför långt till sommarlovet nu heller?

1 APRIL och aprilskämt!
kom precis hem från skolan, och jag klarar mig bra utan att bli lurad :)
lärarna på skolan försökte lura i oss; sommarlovet kommer att bli framskjutet en vecka till, så ni kommer att få gå till den 19 Juni, vilket skulle då vara skolledningens fel, att de hade räknat fel på timmarna, så att vi hade gått för lite! visst vart man lite fundersam, men naa :P
ska nog sätta mig ute på balkongen och plugga ett tag också, vårväder! :)

* är med barn
* ska till stockholm och hälsa på den okände!
* göra någon pjäs i någon skola
* komma och hälsa på centrals klass
* ska hoppa upp direkt till gymnasiet, och inte behöva gå nian.
*  - - - - - har ihop det med en annan tjej.
* ska börja på volleyboll

NI ÄR BLÅSTA! :D



image13
                                                          härliga engelska lektioner! yeah.


Kommentarer
Postat av: Agnes

JAG ÄR INTE BLÅST DITT PULLVER

2008-04-01 @ 16:46:10
Postat av: Marina

klart vi är blåsta! iaf jag :)

2008-04-01 @ 20:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0