actually, i dont care.

hade ställt klockan på sex, väldigt ovanligt. Låg kvar till halv sju och var färdig till en sådär åtta ungefär. Baddag med skolan i Uppsala, väldigt skönt att gå en sådan dag utan skola. Badade dock inte men det var okej! Igår skrev jag nästan klart deckaren på svenskan, så får sätta mig och skriva färdigt den sen. Satte också upp ett litet bildkollage över sängen. Väldigt saknade tider, speciellt dig Henry. Jag kommer alltid att minnas dig, jag lovar, du finns här inne. Vi ses i himlen. Stugan är inte heller något man glömmer, där man alltid kunde komma ner och ta det lugnt. Aldrig behöva känna den där stressen. Fina minnen såsom släkträffen, jag tycker om er alla! Glömmer heller inte midsommar, var väldigt trevligt. Trevliga grannar kom och hälsade på och gick ifrån stupandes fulla! Det är helt otroligt så bra ni är, orden ni sa när vi lämnade er sitter kvar länge! Minns er också. Jag ska aldrig glömma denna vackra tid jag fick. Nu är den över, men det finns inget jag kommer att glömma.

Ska försöka sätta mig och plugga lite nu, städa rummet ska jag nog hinna med också. Bedrövligt hur det ser ut, men skjuter man på saker får det se ut som det gör, men nu blir det ändring på det! 

Den vinner som är trägen, den förlorar som ger upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0