cause I got you, to make me feel stronger

Måndag, dessvärre skola. Ny vecka, ny dag och nya tag. Det är väl så man säger.
Vi slutade tidigt idag, nog med att vi slutar ett denna Måndag så slutade vi elva idag. Riktigt skönt, i och med att jag inte sov mycket alls denna natt. Massa sjuka lärare, hm? Ska man åka på att vara sjuk igen nu eller, njåå.
Hur som helst så följde Marina med mig hem, vi kollade på film och hade trevligt! happy spray, som Marinan säger, haha! Följde med på volleyboll träningen, satte mig in i uppvärmningen och blev lagom svettig och satte mig och tittade resten :) mina tjejor, duktiga, jaåå! Därpå traskade jag hemåt och åt, och gjorde sedan en mycket dålig kladdkaka, helt missbildad vart den. Nog med det så ska jag sova nu, nattt gottfolk!

image27

Sommar skulle inte sitta helt fel nu, pissväder!
En beach plan och shysta spelare, blir inte bättre!

Kommentarer
Postat av: Marina

BEACH! sommar och sol, nu! ;)

2008-04-14 @ 22:05:45
Postat av: caroline

ja tack gärna :)

2008-04-14 @ 22:15:51
Postat av: Agnes

älskar låten :) "cause I got you, to make me feel stronger"

2008-04-15 @ 13:32:58
Postat av: caroline

hur bra som helst :)

2008-04-15 @ 18:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0