I bee back before you know.

Igår följde marina och jag med lindbergarn hem. lika trevligt som vanligt! vi fikade, vi bakade, vi knäppte kort, vi skratta, vi nörda. jaja, över 300 bilder togs det, haha! sen skulle Amanda skulle bära ut "chokladbollarna" på altanen och vips så låg hälften av dom på golvet. sedan hem och äta, plugga och sova.

start; 7.55, hemkunskap. yey, vi lagade omelett. blä ja. och sen någon jordgubbskräm som inte heller var den bästa. jaja, sen hade vi matte i en kvart. något onödigt. 11;00 aulan. lyssna på någon som jag inte kommer ihåg namnet på men iallafall så hade han kört ihjäl sin kompis i en bilolycka och själv är han förlamad från axlarna och neråt. hemskt. vilket liv, tankarna som går varje dag. de var på en fest och drack sig fulla, därefter skulle de ta sig hemåt. vittnen hade sagt att han la i växel efter växel, men kom aldrig upp i fyran, så pangpoff var dom inne i ett träd. de kom ungefär 300-400 m och sen var det inte mer med det.

har precis kommit hem från träning, jag är tillbaka. hoppas på att beachen börjar snart, och att knänen biter ihop och håller sig till DM;et!
fick också reda på att nu är stugan såld. 30april då ska vi ha plockat ur allt, KUL! neeeeeeeej. allt var så bra, allt var så perfekt. jag hittade mitt ställe, stället jag kunde åka till för att få lugn. jag kommer aldrig glömma, grannarna, inte er heller.
nu ska jag gå och käka, tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0