I can't believe you were the one

Torsdag; en mycket trött sådan. Sov runt fyra timmar på hela natten, gick upp och orkade igenom halva skoldagen, efter det gick jag hem. Missade bara en lektion som tur var. Läraren var då sjuk de två sista timmarna. Hur som helst så gick jag och lag mig i sängen när jag kom hem, somnade och vaknade efter tre timmar. Så det lär inte bli så mycket sova inatt heller skulle jag tro, men hallåja det är björn gustafsson idag! Måste ses! Men ska nog ut och springa före det, yes.

Imorgon Fredag, otroligt fort denna vecka har gått. Men har varit trött genom hela veckan faktiskt.

Nu ska jag hoppa upp och spela tvspel, det var ett tag sen. Nya rekord, nya tider.
Måste också nämna att jag hade ner min väckarklocka i golvet igår kväll, två skruvsaker ramlade bort. Jag kunde nämligen inte skruva dit dom igen, men nu när jag började skruva åt andra hållet gick det! haha, ja det tog ett tag! Men nu är de på plats.

sarah :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

carro :)

2008-04-12 @ 22:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0