it seems much stronger.

jag har tänk på att jag alltid klagar, på varje blogginlägg. nästan. jag klagar nog i onödan. men idag var en sån här skitdag som verkligen inte skulle behövas, jag undrar bara, när ska ni lägga ner? det är så meningslöst allt. varför inte bara lägga ner och gå vidare. istället ska man dra samma saker gång på gång.

jag tog mig iaf till skolan, allt var i sin ordning och var som det var. jag följde med amanda hem, vi solade ett tag! så nu har jag fått soleksem, det kliar. hoppas verkligen på vår nu, att man kunde få slippa all regn.

skulle även ut och gå med marina nu på kvällen, blev inget av med det inte. fick känna på magsjuka och ligga i sängen istället. får se om jag går till skolan imorgon, men hoppas på det, ska förmodligen in till gävle med sarah och marina!h

marina tyckte även att jag skulle nämna att hon körde någon "jukkande posetion" haha. kul var det iaf. det löd;

everythings has a begining ( jukkande posetion). det var inte i helt fel tillfälle heller, för jag var nämligen inte på bästa humör. men du förlänger ens liv, älskar dig!

idag ska jag lägga mig tidigt har jag tänk, hehe. det har jag tänkt varje dag denna vecka nu, jag la mig halv elva igår, det var skönt! men ska försöka komma i säng ännu tidigare idag, och sen som sagt får vi se hur det blir med skolan imorgon. godnatt!
image28

marina, i ett gott skratt! :D


Kommentarer
Postat av: Marina

haha! fyfan :D
älskar dig!

2008-04-17 @ 21:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0