när det blir varma sommardar.

hallihallå!
bäst väder, dock har jag fått ännu mer soleksem. hehe, skyller mig själv. jaja. humöret är på topp, solen bidrar med gott humör. hoppas nu på fortsatt bra väder, hela veckan ut.

måndag idag, känns tungt att säga det, ja. temavecka denna då. dock inget idag, pga att dom var sjuka. jaja, hoppas det blir något imorgon. hehe, det blir det förmodligen inte.

läxförhör i historia imorgon, viktigt. jag har läst igenom papperet en gång. och nu pangpoff borta, jag ska nog ta mig en titt och leta! jag borde klara denna läxa, med tanke på att jag aldrig pluggar till historian så kanske jag ska ta igen och köra sista veckorna ut.

ajjjaaaa, nu måste jag gå och leta sen sova! puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0