när du gör vad som helst för en dialog.

Väldigt upp&ner dag. Från glad till sur, från toppen till botten. Humörsvängningar kallar man det.
Har i allafall pluggat hela dagen, gick väl både bra och dåligt. Klart blev det, men hastigt skrivet.
Jag har inte något att säga, men vill få ut något. Jag ska inte sitta här och klaga nu, men ja.
Imorgon är det skola, känns inte direkt påfrestande, men ska väl ta mig upp. På Tisdag har vi
friluftsdag, ska åka till fyris och bada. Ja det är väl skönt att man slipper skolan och så men jag
är faktiskt inte sugen på det heller. Jag är nog inte sugen på någonting.

Hallå igen,
Hur är stan en sån här kväll i augusti när sommarn regnat bort?
Det var längesen, jag borde ringt, men å ringa nu känns lite fånigt å kort.
Jag är i Oslo med ditt ex, men det är inget mellan oss
vi bara lallar runt på Karl-Johan, och jag behövde komma loss.

När du står ensam kvar på tå
och ytan inte går o nå
När du träffat botten
Kom ihåg mig då

När du tagit första bästa tåg
och gör vad som helst för en dialog
När du står sist i kön
Kom ihåg mig då
det är så lätt att gå på
det är så svårt att stanna upp å gå tillbaka igen

Ja, lasse. Han gillar jag. det är kul att vara med, det är så lätt att gå på
det är så svårt att stanna upp å gå tillbaka igen. puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0