nobody else..

skolan flöt på bra, började med hemkunskap. Marina och jag lagade marocko soppa, gick fint! (;
Skolan var väl som alla andra Onsdagar, helt okej alltså. Sista lektionen var då spanska, vart ju inte mycket jobba där inte, fina figurer blev till!
Efter det följde sarah med mig hem, hon pluggade mest och jag nördade! sen rusa hon iväg på träningen och jag satte mig åter igen och nördade, trevligt folk var ju räddningen! Marina kom på kvällen, satt och dunka musik i sängen. skratt, prat, och normala som vanligt :)

dagens kommentar; 
M; han har hiv.......
C; (tänker lite) persson??! ;s
M; nej han!!!!!!!!
C&M; hahahahhahahaha.
(okej, bra ingen fattar :) men vi gör't!

rim; gris - kattskit



snygga bilder, jaåååååååååååååååå!

Kommentarer
Postat av: Joel

Fina bilder ;)

2008-04-09 @ 20:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0