onsdag och sjuknad.

godmorgon!
Vaknade av att klockan på mobilen ringde, hur trött som helst, hur vanligt som helst att jag var det.
marina kom och sällskapade mig till skolan, trevlig tjej det där.

.. Nu ligger jag i en stor säng med många kuddar under huvudet och spyr snart, tevligt javisst!
gick till första lektionen som var hemkunskap, gick en halvtimme och jag fick världens magknip.
så nu ligger jag förmodligen framför datorn och tv;n hela dagen, läxhögen väntar, men det får bli sen nån gång!
Träffade även hockeyamandan på väg till lektionen, man kan inte annat än le! gillar dig vännen!

Godnatt för dagen.


    
       Ni är kärlek för mig, vänner!






Kommentarer
Postat av: Anonym

fiskna till sötnos

2008-04-02 @ 20:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0