sarihg fredag.

Fredag; hemma från skolan, mest för att jag hade ont i magen och låg hela kvällen före. på kvällningen piggnade jag till, så sarah och jag tog oss till gävle. vart en vårjacka, vi dösnygga! följde med sarahn hem, mys. 

hon är en person, en person som jag tycker om. hon är en sån person som man kan sitta tyst med, bara känna närheten. jag älskar dig. bästa.

Lördag är det idag, ja. sitter och lyssnar på låtar, mottagna filer. låter både bra och dåligt får jag väl säga. har fastnat för en särskild låt, fjortislåt, hej :). ska snart hoppa in i duschen så får vi se vad som händer sen!

.CAROLINE

image29

Kommentarer
Postat av: sarah

älskling

2008-04-20 @ 13:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0