should be better!

Idag kom ambulans, polis, östhoj och räddningstjänsten till skolan. "säker moppe", var syftet med allt. Det var helt okej, lärorikt. Slutade 12.50 som var väldigt skönt, sov ytterst lite denna natt också! Ska försöka komma i säng tidigare ikväll, men springa först!

Annars vet jag faktiskt inte vad jag ska säga om skolan, det är bara jobbigt, tråkigt och ja. Visst, det är inte många som tycker om skolan. Men det är ett helvete. Förutom att jag dog i Fredags, och igår. haha.
Turen finns att Marinas och mina kommentarer alltid är så klockrena! Som igår till exempel;
- vad gör dom där där... (M)
-ehm, vet inte. (C)
- dom kanske trimmar moppen. (M)
-hm, mja.. (lyssnade inte) (C)
- men jag tror inte man trimmar sådär iaf. (M)
- hahahha! (C)
poängen var att man trodde hon sa "filma".

nej nu ska jag resa på mig, ut och springa!
hoppas på bättre väder snart.

Kommentarer
Postat av: Marina

hahah! ja vilken tur vi har ;)

2008-04-16 @ 17:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0