watching the stars.

hallihallå, jag är trött.
jag sitter på min yogaboll lutad mot väggen, ganska oskönt.
jag försöker hålla mig vaken till 22.55 då börjar en film. jag ska se, jag ska.

amanda sov här, vi somnade ganska sent. halv två och gick upp halv sju. tungt :(
jaja, ditvägen var ganska tråkig. jag gick runt och hade magknip nästan hela resan,
men på hemvägen var man pigg igen. dansbandsmusik, yeah. dansa dansa.
hehe gamlingar. fick förfrågan om att dansa med en gubbe. hehe, snällt att jag
inte hörde vad han sa, och svarade aldrig stackarn. så han gick sin väg.

marina är på läger och jag saknar henne.
fredagens kommentar
image30
- STORLEKEN SPELAR INGEN ROLL!
- DE GÖR DEN VÄL VISST......


                                                                                                                              syster. <3

Kommentarer
Postat av: Marina

älskar dig

2008-04-27 @ 15:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0