when the days are like a balloon.

söndag och åter igen den sista dagen som man kan sova, slappa. en veckas skola framför oss, schemat är inte likadant, vi har nämligen tema vecka. vilket gör det lite bättre.

mötte sarah och pratade en stund, väldigt fint väder nu. så jag satte mig och solade när jag kom hem, svullen och röd var jag, men tänkte att man kunde sitta en stund. vart såklart värre, men det börjar lägga sig nu. hoppas på lika bra väder imorgon, humöret på topp.

söndag och andra avenyn, alltid lika väntat. därpå var det parlamentet, björn gustafsson, haha. ja grabben är inte lite tokig. bäst jämt, kan inte förvänta sig annat! nog med det ska jag nog lägga mig och kika på de kommande avsnitten av andra avenyn imorgon när jag kommer hem, hoppas på fint väder så man kanske kan sitta ute :)

godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0