you are my time.

just nu ligger jag i sängen utlsagen, var med marina ner till beachplanen vilket var första gången för i år, alltså premiär. :'D otroligt härligt. bra väder och allt sånt där. helt seriöst spel var det ju inte men försökte skärpa till oss eftersom vi ska på dm i juni! säger bara att det ska bli sjukt kul.

var med sarah också efter skolan, vi gick ut och passade lite med bollen. sen åkte hon iväg på träningen och som sagt gick jag ner och lirade lite med marina. sen hem till mig och sen hem till henne. vart relativt trött så jag cyklade hem och nu ligger jag här då.

valborg imorgon. blir nog lugnt på dagen, sen tillbringas förmodligen kvällen med några kompisar. otroligt skönt att detta var sista dagen i skolan också, hade nog inte orkat hela. sömnproblem?! är trött även fast jag sover en massa timmar. dessutom ökat på sömnen men ändå trött. aja, nu ska jag bänka mig framför tv;n en stund.

det sista man ville lämna, går någonstans mittemellan.
                                                                                                  /caroline.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0