De små sakerna är alltid de viktigaste

det hjälper inget vad jag än säger, visserligen har jag inte öppnat min mun hur många gånger som helst men ett x antal gånger är det jag som får öppna den och prata på nytt. trött på sånt där nu. jag orkar inte.

ja dagen har varit helt kanon! dock är jag förkyld fortfarande och rösten var helt borta imorse. men jag drog och tränade vilket fall, och det var otroligt skönt. vilken glädje att få komma in där! söndagarna har numera blivit de bästa dagarna i veckan.

känner av lite att kroppen inte riktigt orkade med det där, det var tungt och fötterna ville inte riktigt flytta på sig som de skulle. men nya tag nästa vecka! plugga måste jag också göra till imorgon, vart hemmadag i fredags och kan tänka mig att jag ligger lite efter och ska därmed vara ledig från skolan en vecka om exakt 24 dagar, mja! :D

.. och amanda, du klarar det här vännen! <3


Kommentarer
Postat av: a,

<3

2008-08-31 @ 21:10:59
Postat av: a,

oj, kom på en sak ;P

2008-08-31 @ 21:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0