Fånga dagen, Skapa dagen

goddagens,

frusen och snorig och huvudet i bitar, det går ann. men att inte ha någon ork till att göra någonting, det gör dagen väldigt lång och jobbig. men jag ska som sagt inte klaga, när jag är så sällan sjuk.

två lektioner blev denna dag, hemkunskap och engelska. efter det gick jag hemåt. men missade nog inget speciellt viktigt, det var spanska kvar som inte går så fort framåt alls med tanke på att vi knappt har några lektioner och vikarie idag. idrotten var det livräddning på, jag hoppade över denna gång. väldigt ruggigt ute och vill verkligen inte bli mer sjuk!

det var väl allt för idag, har bara sovit och mått dåligare än vad jag egentligen mått från när jag kom hem. ibland är det skönt att bli ompysslad. men ibland inte, och verkligen inte idag. en egen lägenhet, skulle väl inte vara så dumt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0