how can it come so fast

less less less.

jag säger jämt att jag inte ska klaga, men snälla nån, ge oss sommar när vi är i de månaderna. i och för sig är vi i augusti, slutspurten på sommaren. men hur har sommaren varit? i snitt 3 veckor sol, hit och dit. några dagar i sträck. regn har vi fått tillräckligt av, om det ändå kunde komma lite värme nu. jag sover för stunden med sockor på mig, det är verkligen hösttider känns det som.

nej nu ska jag sluta klaga och gå över till något som verkligen inte var ett dugg dåligt, jag for över till sarah igår kväll med marina med mig. vi hyrde film och bara hade söndagsmys! riktig slappdag var det, gjorde inte någon nytta alls. det blir nog likaså denna dag ser det ut som, jag kom hem från sarahn och allt föll från mina händer när jag kom in i rummet och satte mig vid datan! jo just ja, jag har sorterat en massa bilder och fått bort lite från datorn, det känns lite skönt men fortfarande alldeles för mycket nu.

jag trodde detta inlägg skulle bli lika kort som de andra vart på sista tiden, men det blev en hel del märker jag. kommer inte vara så aktiv med skrivandet nu på ett tag kanske, blir nog några korta inlägg i så fall. för jag ska ta mig tid till annat än dator nu de kommande dagarna, om det nu blir så vill säga. men puss så länge! :)

Kommentarer
Postat av: Ingrid's fotoblogg ^^

svar; tack!

2008-08-12 @ 13:29:12
URL: http://svartvitnagellack.blogg.se/
Postat av: Janna

av den som du använder dig av skulle jag tro! :) eller finns det olika?

2008-08-12 @ 22:59:00
URL: http://jannamattsson.blogg.se/
Postat av: Janna

nej jag tror att vi har samma :D hmm.. det är lite knepigt att förstå alla koder. Har du gått in på wwww.designadinblogg.se? där står allt!

2008-08-12 @ 23:39:25
URL: http://jannamattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0