if i do that, with you.

hallihallå!

då var det dags att blogga lite igen då, jag är helt trött i armarna efter allt nintendo wii spelande! jag har fixat ihop totalt fem rekord för den här kvällen, riktigt nöjd. före de har jag försökt få ihop en ny design, sjävla designen gick lätt att göra. men sen att få in den som jag vill ha den, det gick sig inte. jag ska försöka mer imorgon. för mer orkar jag inte nu.

dagen spenderades en liten del med marina, vi gick ner och tränade lite smått en stund. det var riktigt skönt må jag säga. annars har jag väl suttit inne och försökt med designer lite smått. regnet har hunnit visa sig idag med, men det känns riktigt skönt att resan till turkiet nu är beställd, och vi drar om exakt 1 månad och 12 dagar! :)


Kommentarer
Postat av: Janna

jaha, tycker du? :p jag förstår det mesta där :D men det är ju alltid svårt när man vet vad man vill ändra.. så är det iaf för mig!

2008-08-12 @ 23:54:09
URL: http://jannamattsson.blogg.se/
Postat av: Anna Phe

Förstår inte riktigt vad du mena :/

2008-08-13 @ 00:13:53
URL: http://annaphe.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0