im alive.

världens bästa dag. söndag den 3 augusti. SKITDAG!
ärligt talat fattar jag inte hur man orkar hålla på som er, vem mår bra av det och vem är det som tjänar? de som står bakom och skrattar, de som inte vågar göra något själva. det är dom som får skratta, det är dom som mår bra i själva verket. ni påstår att ni inte orkar bråka, nej nej. vem är det som får det att gå igång varenda jävla gång? är det för sent att skaffa sig ett liv nu kanske. ja, kanske att det är. men det är sista året på grundskolan och om ni orkar leva med det här ett år till nu så varsågod, jag är inte den som mår dåligt av det längre.

hoppsan, ser ut som emoskrift det jag just skrev. är förbannat arg men jag lever. konstigt nog :)
puss på er.


Kommentarer
Postat av: s

haha, du kan om du vill. jag lovar, jag köttar dom!

2008-08-03 @ 16:47:19
URL: http://saraahpersson.blogg.se/
Postat av: c

cut cut, du vet dom kan det där :)

2008-08-03 @ 17:18:29
URL: http://carolinejosefineforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0