lista.

gör en lista i all tråkighet och inte ett dugg trött.

Femton "är du?"
1. Är du snygg? - upp till dig
2. Är du fet? - nä
3. Är du smal? - inte smal men inte fet
4. Är du en sportfåne? - nja, jag försöker.
5. Är du rolig? - ja, klart :)
6. Är du sjuk? - naj!
7. Är du feg? -ibland då
8. Är du törstig? - nix
9. Är du 16 år? - nej, 
10. Är du rik? - inte direkt
11. Är du fattig? - inte direkt,
12. Är du smart? - det kan jag inte påstå, men ibland kanske?
13. Är du shoppingsugen? - är jag jämt?
14. Är du ressugen? - mja!
15. Är du saknad av någon ? - det hoppas jag?

Fyra "skulle du?"
1. Skulle du vilja vara längre? - nejdå, duger
2. Skulle du vilja väga mer? - nej.
3. Skulle du vilja ha sex med en kändis? - haha, nej ;d
4. Skulle du vilja dricka dig full nu? - nej verkligen inte.

Sju "kan du?"
1. Kan du vifta på öronen? - haha nej
2. Kan du slicka dig på näsan? - nej och kommer förmodligen aldrig kunna
3. Kan du kolla i kors med ögonen? - japp, grym!
4. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? - näe,
5. Kan du vara på en fest utan att dricka? - klarte!
6. Kan dina vänner lita på dig? - upp till dom, men absolut
7. Kan du tänka dig att pierca dig i naveln? - japp

Fyra "antingen eller"
1. Pierca tungan eller näsan? -tungal
2. Vara seriös eller rolig? - rolig, lätt
3. Brinna upp eller drunkna? - kan inte välja
4. Umgås med dina fiender eller föräldrar? - föräldrar !!!

Fyra "ärliga svar"
1. Tycker du om någon just nu? yes.
2. Sol eller måne? - sol
3. Vinter eller höst? höst
4. Soligt eller regnigt? - soligt(!!!!!!!)

Sju "om dej"
1. Hur mycket är klockan just nu? - 00;36
2. Fullständigt namn? - caroline josefine forsberg
3. Vart vill du bo? - inte tänkt så långt än.
4. Hur många barn vill du ha? jag har ingen aning.
5. Vill du gifta dig? - varför inte, ja de vill jag
6. Är du kär? - mja.
7. Favoritårstid - sommar såklart :d

"har du inom dem senaste 24 timmarna.."
1. Kysst någon? - nix.
2. Blivit kramad? - aa
3. Känt dig fånig? - haha njedå
4. Saknat någon? - JA,

Kommentarer
Postat av: Anna

ang, villken still mal jag använder så använder jag Orange City :)

2008-08-13 @ 14:00:38
URL: http://anderssona.blogg.se/
Postat av: Jenny

One of us:)

2008-08-13 @ 14:14:42
URL: http://penajs.blogg.se/
Postat av: Jenny

hihi naw tack:D

2008-08-13 @ 14:25:00
URL: http://penajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0