still sick

mjao, fortfarande sjuk. låg i hög feber imorse och mamma kom och väckte mig och fråga om jag skulle till skolan, jag hade gett mig på att jag skulle dit idag. fastän jag var förkyld men det var bra mycket värre än dagen före så det blev 'stay in bed'. jag somna till en bra stund trodde jag ja, men det var bara tio minuter så där tog det stopp och jag gav mig och gick upp, mr.beans semester på tv fick vara min underhållning i ungefär en kvart. sen var den filmen slut. jag hatar att vara sjuk, så äckligt uttråkande!

tog en varm dusch på kvällen, gick därfefter ut och fota ett tag med marina. sen for vi till sarah, satt och prata och åt av fredagsgodiset! kände mig genast mycket bättre efter att fått komma ut lite, men nu kommer snoret och är täppt hela tiden. det där med att sova och vara täppt i näsan, det klarar jag inte av. så nu ska jag börja min letning efter nässprayen! puss


Kommentarer
Postat av: Marina

m jag mår inge bra..

c aha?

cm hahahah:D

2008-08-30 @ 17:20:50
URL: http://marinablom.blogg.se/
Postat av: c

haha klockren baby ;)

2008-08-30 @ 18:33:22
URL: http://carolinejosefineforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0