tell me..

onsdag och mitten på veckan, känns ganska skönt med torsdag imorgon. för dom är otroligt sköna, på vårterminen tror jag hela veckan kommer bli ett helvete. för det är alltid tosdagarna man ser fram emot nu såhär på hösten, dom är korta. med hk som första, alltså vädligt chill. sen är det inte mycket kvar. och fredagarna nu är som värst, men lite positivt att det är sista dagen innan helg.

nog om schemat.. jag klarade mig igenom dagen ganska så bra, jag skrattade för typ första gången den här veckan, I SKOLAN. det är ganska stort, ja. jag är otroligt less på att behöva läsa bok efter bok, papper efter papper. göra stencil efter stencil. det blir aldrig slut med pluggandet!

efter pluggandet i skolan hade jag tänk köra samma race med pluggningen hemma, men det blev de inte. blev singstar med tjejerna, trevligt trevligt. sen käka, och sen var det springning, nu var det riktigt längesen. men det blev bara gång, jag hade ingen ork idag. halsen börjar göra ont och huvudet går i bitar. jag vill inte vara sjuk nu, det går inte! jag som aldrig är sjuk nästan, nu ska det komma när det är som värsta tiden. men det är väl så, jag får ta den smällen.

nu ska jag ta ett riktigt varmt bad och se om värken släpper någorlunda. och just ja, imorgon blir det gång på morgonen. får se hur jag ska ha orken till det, men nu jäklar! aja, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0