magknip och skola

ja då var det onsdag den 20;e då. då skolan drar igång. jag kände mig relativt pigg med tanke på att jag la mig väldigt tidigt igår, runt tio var klockan och somnade kanske runt halv elva. men sen kom magknipet imorse, jag tänkte; äh det går över, brukar ju ta en kvart. jag väntade, låg i sängen och vilade till marina kom. det hade ännu inte gått över, jag tog mig till skolan. jag kände att det bara blev värre och värre, läraren höll mig kvar. gick hem trots att hon ville ha mig kvar. varför vara kvar om man inte orkar? det gick verkligen inte. och blev inte bättre att vistas i klassrummet, men fick fram några skratt från grabbarna. ganska sköna på ett roligt sätt.

väl hemma la jag mig i sängen, en alvedon hade jag redan tagit imorse som inte hjälpte. tänkte att det var likabra att skita i att ta något så jag somnade ett tag. varken bättre eller sämre när jag vaknade. men jag tänkte att nej nu går jag upp. det var faktiskt lite bättre. och nu har jag fått reda på prov och liknande av amanda. ohja, jag ser så mycket fram emot hela skolåret. vårat schema, okej, jag ska inte klaga. men lite bättre vore ju snällt om vi fått. det ända jag tycker är en fördel är att vi har idrottslektionerna i slutet av dagarna, skönt att avsluta med idrott.

slutpratat om skolan, just nu sitter jag och pratar med matti'as'. bra skön människa. dock visade han inte det inatt, ringde fem gånger runt tre. men lika skön människa för de.

nu blev det här ett väldigt långt inlägg, och jag tror inte jag skriver något mer för idag. det blir väl imorgon om jag överlever skoldagen. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0